Kastrace fretky-narkóza
Zaslán uživatelem/kou: Adkis (IP)
Datum: 2010-04-16, 11:40
Dobrý den, obíhám veteriná?e kv?li kastraci fretky-samce, ka?dy mi ale ?íka n?co jineho. Mám dotaz týkajicí se narkózy, jeden veteriná? mi ?ekl že narkóza sta?í vpichem do svalu, jiný mi zase ?ekl že sice mi kastraci m?že ud?lat i tu ale že by byl radši kdyby mohl zavést narkozu podobnou jako u lidi tudiz zavedena injekce s hadickou.Zacal totiz s tim ze pri narkozy do svalu muze nastat spoustu problemu az po umrti fretky.Zatim co u te druhe muze resustitovat, kontrolovat si stav narkozy a v p?ipadnem zastave srdce vpichne adrenalin.Tak jsem z toho zmatena, je tam radikalni rozdil v cene,

Re: Kastrace fretky-narkóza
Zaslán uživatelem/kou: martina (IP)
Datum: 2010-04-16, 11:43
a po nás chceš co? n?jak jsem nepochopila, na co se vlastn? ptáš.

Re: Kastrace fretky-narkóza
Zaslán uživatelem/kou: majda (IP)
Datum: 2010-04-16, 11:52
Jsem v tomhle oboru laik, ale ?ekla bych, že inhala?ní narkoza (tzn. že zví?e dostane nejd?ív premedikaci a následn? se mu zavádí do dýchacích cest kanyla, kterou vdechuje inhala?ní anestetikum) je šetrn?jší a v p?ípad? komplikací jemožné rychleji zví?e probrat a zareagovat.
Avatar

Re: Kastrace fretky-narkóza
Zaslán uživatelem/kou: Adkis (IP)
Datum: 2010-04-16, 12:03
Ptám se na názor nebo na zkušenosti s kastraci fretek, zdali jim veterinar narkozu pichal do svalu, nebo jim zavadel injekcni narkozu..

Re: Kastrace fretky-narkóza
Zaslán uživatelem/kou: martina (IP)
Datum: 2010-04-16, 12:04
já u kastrací svých fretek nebyla a na tohle se neptala, nechala jsem to na vetovi, takže nevím.

Re: Kastrace fretky-narkóza
Zaslán uživatelem/kou: Adkis (IP)
Datum: 2010-04-16, 12:06
A kolik jsi platila? Jestli to bylo kolem 700 nebo pres 1000 v tom by s to dalo poznat..

Re: Kastrace fretky-narkóza
Zaslán uživatelem/kou: ŽoFiRo (IP)
Datum: 2010-04-16, 12:10