Jít na stránku:  1234567891011...PosledníDalší
Aktuální stránka:1 z 13
Kdo jste kdo?
Zaslán uživatelem/kou: Jana (IP)
Datum: 2003-09-16, 15:11
Tak by m? docela zajímaly n?jaké informace o nás všech, co si tady píšem. O našich milá?cích už víme vše, tak trošku i o nás. Kolik nám je, ?ím se živíme atd.

Re: Kdo jste kdo?
Zaslán uživatelem/kou: Lenka (IP)
Datum: 2003-09-16, 16:15
Ahoj jmenuji se Lenka, jsem z Pardubic a je mi 22. Nyní chovám už svoji 2 fretku Nikitu. Pracuju jako sekretá?ka starostky m?stského obvodu, p?ed tím jsem pracovala v realitce. Po dlouhých útrapách jsme s p?ítelem zakoupili dome?ek a kone?n? bydlíme ve svém. Ráda sportuju - posilovna, kolo, v zim? lyže a zbož?uj zví?ata. Nevím co ješt? bych m?la o sob? napsat, snad m? ?asem n?co napadne.

Re: Kdo jste kdo?
Zaslán uživatelem/kou: MajaZ (IP)
Datum: 2003-09-16, 16:16
Takze asi zacnem ja. Volam sa Maja, som z Bratislavy, pracujem v sukromnej firme v oblasti miezd a pracovneho prava. Mam 32 rokov. Mam tchora Kuka, ktoremu je 1,5 roka a je to mazel a obcas zlocinec.
to Jana: BTW, preco si nenapisala tiey nieco o sebe?

Re: Kdo jste kdo?
Zaslán uživatelem/kou: Keti (IP)
Datum: 2003-09-16, 16:30
Ahojte, volam sa Katka, mam 23 rokov a zijem aj pracujem v Martine ako ekonomka. Aby som sa popri praci a fretkach nenudila, 4. rok dialkovo studujem manazment v Bratislave. Milujem svojho priatela, fretky, vsetkych dobrych kamosov a hudbu.
Doma mam dve potvorky - Ajku (1 rok) a Dasku (3 mesiace).
Majte sa krasne a tesilo ma

Re: Kdo jste kdo?
Zaslán uživatelem/kou: kopretinka (IP)
Datum: 2003-09-16, 17:10
Tak se taky p?idám.
Jmenuju se Markéta a p?ezdívku kopretinka mi dal m?j p?ítel Saku. Asi zde budu nejmladší ze všech, ostatn? jako v zam?stnání (nejmladší št?n?). Od v?era je mi 21 let a už mi táhne na 30 :))